Prišel mi upomínkový dopis od registru CZ NIC, co mám dělat ?

dopis od CZ NIC

Centrální registr .CZ domén, sdružení CZ NIC, v rámci zvýšené ochrany provozu doménových jmen zavedl službu aktivního upozorňování a to nejen telefonicky, ale i písemnou formou. V textu, který uživatele (majitele domény) upozorňuje na nutnost úhrady doménového jména, je vždy uveden kontakt na příslušného registrátora. V poslední době se na nás obrací drtivá většina takto oslovených uživatelů, kteří zpravidla nejsou našimi přímými klienty.

Náš systém rozesílá faktury automaticky z adresy fakt@tele3.cz a běžným problémem uživatele je neevidovaná změna emailové adresy. Veškeré vydané proforma i DPH faktury zároveň naleznete kdykoliv po přihlášení v horním menu Faktury a platby.   Jak tedy postupovat?


--- --- --- Technickou podporu TELE3 s tímto druhem dotazů kontaktujte pouze v pracovní době --- --- ---
= Po-Pá mezi 10:00-18:00 hod.

--- POZOR! ---
--- Dotazy na podporu mimo pracovní dobu jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku servisních prací ---


1. ujistěte se, že jste opravdu naším klientem

v minulosti jste již na webu TELE3 zakládali uživatelský účet
používali jste uživatelský účet TELE3, založený jiným uživatelem
obdrželi jste od nás výzvu nebo fakturu za služby elektronických komunikací

pokud alespoň na jednu z těchto otázek odpovíte ANO, pokračujte přihlášením do uživatelského systému v pravém horním rohu tohoto webu. V případě, že z nějakého důvodu již nemáte Login a Heslo pro přihlášení, použijte tlačítko [ zapomenuté heslo ]. Jednoduchý průvodce Vám umožní reset hesla pro daný účet.


2. nejste naším klientem a doménu Vám v minulosti fakturovala jiná společnost

v tomto případě máte 2 možnosti:

2.a.) kontaktovat původní společnost

pokud si nejste jisti, o jakou firmu se jedná, může Vám napovědět Whois server, ve kterém jsou obsaženy aktuální údaje spojené s provozem domény. V případě, že jsou data neúplná nebo jim jednoduše nerozumíte, můžete se obrátit (v uvedené pracovní době) na naši technickou podporu, která Vám sdělí potřebné informace.


2.b.) založit si uživatelský účet u TELE3

ne zřídka se stává, že menší poskytovatelé webových prezentací či webhostingu ukončí svoji činnost a ponechají své uživatele osudu. V takovém případě si jako držitel domény můžete vytvořit uživatelský účet, pod který Vám na žádost doménu převedeme a vystavíme fakturu na další období.

Této možnosti využívejte opravdu jen v kritickém případě, kdy původní spol. nereaguje na Vaše dotazy!

Jde totiž o fakt, že ve více než 90% případů Vám původní poskytovatel fakturoval i webhostingové, či jiné spjaté služby, které s importem domény do nově založeného účtu nepřecházejí. Samozřejmě pokud budete chtít využívat našich hostingových služeb, můžete si je pohodlně aktivovat přímo z daného účtu.

Registraci nového uživatele provedete v pravém horním rohu na tomto webu.


3. zakoupili jste doménu od registrovaného uživatele systému TELE3

3.a.) líbí se Vám naše služby
v pravém horním rohu si vytvoříte uživatelský účet TELE3 a požádáte o převod domény mezi účty
systém Vám následně vystaví fakturu automaticky po provedeném importu

3.b.) máte vlastního registrátora
doménu si importujete ke svému registrátorovi, který Vám následně umožní prodloužení
potřebné heslo pro převod, tzv. AUTH-ID, získáte 24x7 prímo z centrálního registru


4. o službu již nemáte zájem

dokument zaslaný od CZ NIC jednoduše skartujte (obsahuje osobní informace)
papírový odpad vyhoďte nejlépe do kontejneru pro recyklaci
pokud máte krb nebo kamna na tuhá paliva, můžete s ním bez problémů zatopit ;-)
dojde-li k manipulaci s ohněm, dodržujte platné bezpečnostní předpisy!

 
© 2005-2024 TELE3 | všechna práva vyhrazena | Vaše IP 18.119.126.80
 přijímáme platby FIO bankapřijímáme platby Raiffeisenbankgenerujeme QR platbyonline platby Visaonline platby MasterCardpodporujeme protokol IPv6zabezpečení domén DNSSECeshop s výpočetní technikouDebian serverUbuntu serverProxmox Virtual Environmentakreditovaný registrátor CZ domény s certifikacícertifikace Cisco CCNA